Supplementing Printed Teaching Material with On-line Sources
Bakalářská práceStatus neznámýDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Množství nových učebních materiálů pro výuku jazyků roste každým dnem. Tyto se často setkávají s okamžitou kritikou ohledně výhod a nevýhod. Cílem této práce je poskytnout čtenáří náhled do problémů souvisejících s užitím Internetu v hodinách anglického jazyka. Konkrétně je práce zaměřena na využití online zdroje doplňujícího učebnici. Teoretická část se zabývá obecnými rysy online zdrojů a jejich problematických oblastí. Dále se zaměřuje na specifické rysy obou na poli rozvíjení řečových dovedností. Cílem je vypozorovat, zda kombinace těchto materiálů má nějaký přínos. Praktická část představuje malý výzkum na české střední škole. Ačkoli výsledky možná nepřeváží kvality online zdroje, slouží jako autentický náhled do reality českých škol ohledně možností začleňování Internetových zdrojů do hodin anglického jazyka.
Rozsah stran
39 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D23556
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Výuka anglického jazyka, online zdroje, učebnice, online zdroj doplňující učebnici, komunikativní výuka jazyka, komunikativní kompetence, English language teaching, online source, textbook, textbook online supplement, communicative language teaching, communicative competence