dc.contributor.advisor |
Ježek, Jindřich |
cze |
dc.contributor.author |
Páleníková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-03T18:23:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-03T18:23:57Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/37163 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o podstatě marketingu, jeho základních koncepcích, metodách, nástrojích a technikách volby marketingové strategie. Práce je rozdělená do čtyř kapitol. První kapitola charakterizuje základní vymezení marketingu. Druhá část je věnovaná představení zkoumané společnosti. Po té následuje kapitola, která analyzuje současnou marketingovou strategii společnosti. Poslední část navrhuje možné volby marketingové strategie a řešení budoucího vývoje. |
cze |
dc.format |
89 s. |
cze |
dc.format.extent |
1490974 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
Marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
Situační analýza |
cze |
dc.subject |
Marketingový mix |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
Marketing strategy |
eng |
dc.subject |
Situation analysis |
eng |
dc.subject |
Marketing mix |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Marketingová strategie stavební společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
The marketing strategy of the building company |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Havelka, Martin |
cze |
dc.date.accepted |
2010 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This dissertation essentially deals with the basics of marketing and focuses on fundamental concepts, methods, and tools of its marketing strategy. This thesis is divided into four main chapters. The first chapter provides a basic description of marketing strategy of the company, which takes an interest in fulfilling all financial expectations. The second chapter is interested in introduction of company?s purpose, history, and a role on the market. The following section analyzes current marketing strategy of company. The last section implies how marketing strategy could behave in the future, how it could be handled, and how it could be approached by the company in order to obtain its calculated goals. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D21957 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |