Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová strategie stavební společnosti

Diplomová práce

Abstrakt

Tato diplomová práce pojednává o podstatě marketingu, jeho základních koncepcích, metodách, nástrojích a technikách volby marketingové strategie. Práce je rozdělená do čtyř kapitol. První kapitola charakterizuje základní vymezení marketingu. Druhá část je věnovaná představení zkoumané společnosti. Po té následuje kapitola, která analyzuje současnou marketingovou strategii společnosti. Poslední část navrhuje možné volby marketingové strategie a řešení budoucího vývoje.

Rozsah stran

89 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D21957

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, Marketingová strategie, Situační analýza, Marketingový mix, SWOT analýza, Marketing strategy, Situation analysis, Marketing mix, SWOT analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced