Marketingová strategie stavební společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ježek, Jindřich cze
dc.contributor.author Páleníková, Markéta
dc.date.accessioned 2010-07-03T18:23:57Z
dc.date.available 2010-07-03T18:23:57Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/37163
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o podstatě marketingu, jeho základních koncepcích, metodách, nástrojích a technikách volby marketingové strategie. Práce je rozdělená do čtyř kapitol. První kapitola charakterizuje základní vymezení marketingu. Druhá část je věnovaná představení zkoumané společnosti. Po té následuje kapitola, která analyzuje současnou marketingovou strategii společnosti. Poslední část navrhuje možné volby marketingové strategie a řešení budoucího vývoje. cze
dc.format 89 s. cze
dc.format.extent 1490974 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject Marketingová strategie cze
dc.subject Situační analýza cze
dc.subject Marketingový mix cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject Marketing strategy eng
dc.subject Situation analysis eng
dc.subject Marketing mix eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Marketingová strategie stavební společnosti cze
dc.title.alternative The marketing strategy of the building company cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Havelka, Martin cze
dc.date.accepted 2010 cze
dc.description.abstract-translated This dissertation essentially deals with the basics of marketing and focuses on fundamental concepts, methods, and tools of its marketing strategy. This thesis is divided into four main chapters. The first chapter provides a basic description of marketing strategy of the company, which takes an interest in fulfilling all financial expectations. The second chapter is interested in introduction of company?s purpose, history, and a role on the market. The following section analyzes current marketing strategy of company. The last section implies how marketing strategy could behave in the future, how it could be handled, and how it could be approached by the company in order to obtain its calculated goals. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D21957 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet