Marketingová strategie stavební společnosti
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce pojednává o podstatě marketingu, jeho základních koncepcích, metodách, nástrojích a technikách volby marketingové strategie. Práce je rozdělená do čtyř kapitol. První kapitola charakterizuje základní vymezení marketingu. Druhá část je věnovaná představení zkoumané společnosti. Po té následuje kapitola, která analyzuje současnou marketingovou strategii společnosti. Poslední část navrhuje možné volby marketingové strategie a řešení budoucího vývoje.
Rozsah stran
89 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D21957
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing, Marketingová strategie, Situační analýza, Marketingový mix, SWOT analýza, Marketing strategy, Situation analysis, Marketing mix, SWOT analysis