Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza cenové politiky na CZ expresním trhu a jejího vlivu na konkurenceschopnost jednotlivých hráčů

Bakalářská práceStatus neznámý
Náhled

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce se zabývá analýzou cenové politiky expresních služeb na českém trhu a jejím vlivem na konkurenci. Nejdříve je zde obsažena charaktristika exprení služby na čekém trhu. Dále je zde provedena analýza stávající politiky expresních služeb va společnosti DHL. Na tuto analýzu navazuje porovnání cenové politiky společností TNT, UPS a FedEx. Posle provedených analýz je provedeno vyhodnocení a návrh na změny cenové politiky.

Rozsah stran

76 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management, marketing a logistika ve spojích

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D22509
D22509

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

expresní služba, trh, cenová politika, DHL, ceník, express service, market, pricing policy, DHL, price list

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced