Analýza cenové politiky na CZ expresním trhu a jejího vlivu na konkurenceschopnost jednotlivých hráčů
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Švadlenka, Libor
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá analýzou cenové politiky expresních služeb na českém trhu a jejím vlivem na konkurenci. Nejdříve je zde obsažena charaktristika exprení služby na čekém trhu. Dále je zde provedena analýza stávající politiky expresních služeb va společnosti DHL. Na tuto analýzu navazuje porovnání cenové politiky společností TNT, UPS a FedEx. Posle provedených analýz je provedeno vyhodnocení a návrh na změny cenové politiky.
Rozsah stran
76 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management, marketing a logistika ve spojích
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D22509
D22509
D22509
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
expresní služba, trh, cenová politika, DHL, ceník, express service, market, pricing policy, DHL, price list