The strategy of stores localization
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublishedDatum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This article is published as the part of research of the GAČR project ,,Outsourcing in transport – logistic processes“.
The article deals with problematic of stores space localization. Choice of optimal object localization is concerned in almost all places in distribution logistics, where are produced and stored products, raw materials and semi-finished products. So it concerns space localization of main factoring concerns, raw materials stores, products stores, wholesales (distribution and logistics centers) and retail network in attachment on places of final consumption.
Rozsah stran
s. 115-122
p. 115-122
p. 115-122
ISSN
1211-6610
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 12 (2006)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47578-12
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
sklady, prostorová lokalizace, strategie rozmístění, logistické řetězce