Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Keřt, Radim |
|
dc.date.accessioned |
2009-11-27T12:14:02Z |
|
dc.date.available |
2009-11-27T12:14:02Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.isbn |
80-7194-882-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/35137 |
|
dc.description.abstract |
Ve svém příspěvku se zaobírám problematikou řízení vztahů se zákazníky v ziskovém a neziskovém sektoru. V současné době, kdy je, nejen kvůli vědecko-technickému pokroku a rozvíjející se globální ekonomické integraci, většina konkurenčních výhod dlouhodobě irelevantní a neudržitelná, je nezbytné přikládat důležitou roli tvorbě vztahů se zákazníky.
Zaměřím se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a poukáži na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky. Dále se zaobírám informačními systémy v CRM, resp. strukturou kvalitních informačních systémů v CRM. Definuji možnosti základních modulů vedoucích k řešení problematiky CRM. V závěru charakterizuji vývojové etapy modulů v CRM. |
cze |
dc.format |
s. 206-214 |
cze |
dc.format |
p. 206-214 |
eng |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
eng |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
PODNIK |
cze |
dc.subject |
marketingová koncepce podniku |
cze |
dc.subject |
IS/IT |
cze |
dc.subject |
Marketing |
eng |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.subject |
company |
eng |
dc.subject |
marketing concept of company |
eng |
dc.subject |
IS/IT |
eng |
dc.title |
Informační systémy v CRM (řízení vztahů se zákazníky) |
cze |
dc.type |
ConferenceObject |
eng |
dc.description.abstract-translated |
In my report I deal with customer relationship management in the profit sector and nonprofit sector. At present, when the most competitive advantage is not only because of scientist-technical progress and developing global economical integration in the long term irrelevant and unmaintainable, it is necessary to attach important role to customer relationship management.
I focus on the fundamental principles of customer relationship management and I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship. Farther I deal with IS (information system) in CRM, structure of high - quality of IS (information system) in CRM. I define the possibilities of basic modulue leading to the solution of problems of CRM. At the close I characterize the evolutional period of the modulus in CRM. |
eng |
dc.event |
Veřejná správa 2006 (září 2006, Seč u Chrudimi, Česko) |
cze |
dc.publicationstatus |
published |
eng |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|