Informační systémy v CRM (řízení vztahů se zákazníky)

Show simple item record

dc.contributor.author Keřt, Radim
dc.date.accessioned 2009-11-27T12:14:02Z
dc.date.available 2009-11-27T12:14:02Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.isbn 80-7194-882-9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/35137
dc.description.abstract Ve svém příspěvku se zaobírám problematikou řízení vztahů se zákazníky v ziskovém a neziskovém sektoru. V současné době, kdy je, nejen kvůli vědecko-technickému pokroku a rozvíjející se globální ekonomické integraci, většina konkurenčních výhod dlouhodobě irelevantní a neudržitelná, je nezbytné přikládat důležitou roli tvorbě vztahů se zákazníky. Zaměřím se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a poukáži na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky. Dále se zaobírám informačními systémy v CRM, resp. strukturou kvalitních informačních systémů v CRM. Definuji možnosti základních modulů vedoucích k řešení problematiky CRM. V závěru charakterizuji vývojové etapy modulů v CRM. cze
dc.format s. 206-214 cze
dc.format p. 206-214 eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject PODNIK cze
dc.subject marketingová koncepce podniku cze
dc.subject IS/IT cze
dc.subject Marketing eng
dc.subject customer satisfaction eng
dc.subject company eng
dc.subject marketing concept of company eng
dc.subject IS/IT eng
dc.title Informační systémy v CRM (řízení vztahů se zákazníky) cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated In my report I deal with customer relationship management in the profit sector and nonprofit sector. At present, when the most competitive advantage is not only because of scientist-technical progress and developing global economical integration in the long term irrelevant and unmaintainable, it is necessary to attach important role to customer relationship management. I focus on the fundamental principles of customer relationship management and I refer to the fruitfulness of implementation solving the consumer relationship. Farther I deal with IS (information system) in CRM, structure of high - quality of IS (information system) in CRM. I define the possibilities of basic modulue leading to the solution of problems of CRM. At the close I characterize the evolutional period of the modulus in CRM. eng
dc.event Veřejná správa 2006 (září 2006, Seč u Chrudimi, Česko) cze
dc.publicationstatus published eng


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account