Digitální knihovnaUPCE
 

Informační systémy v CRM (řízení vztahů se zákazníky)

Konferenční objektOtevřený přístuppublished
Náhled

Datum publikování

2006

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Ve svém příspěvku se zaobírám problematikou řízení vztahů se zákazníky v ziskovém a neziskovém sektoru. V současné době, kdy je, nejen kvůli vědecko-technickému pokroku a rozvíjející se globální ekonomické integraci, většina konkurenčních výhod dlouhodobě irelevantní a neudržitelná, je nezbytné přikládat důležitou roli tvorbě vztahů se zákazníky. Zaměřím se na základní zásady řízení vztahů se zákazníky a poukáži na úspěšnost implementace řešení správy vztahů se zákazníky. Dále se zaobírám informačními systémy v CRM, resp. strukturou kvalitních informačních systémů v CRM. Definuji možnosti základních modulů vedoucích k řešení problematiky CRM. V závěru charakterizuji vývojové etapy modulů v CRM.

Rozsah stran

s. 206-214
p. 206-214

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

bez omezení

Název akce

Veřejná správa 2006 (září 2006, Seč u Chrudimi, Česko)

ISBN

80-7194-882-9

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Marketing, spokojenost zákazníků, PODNIK, marketingová koncepce podniku, IS/IT, Marketing, customer satisfaction, company, marketing concept of company, IS/IT

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced