Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový průzkum dopravní obslužnosti osobní dopravy v regionu Jesenicko

Diplomová práceOtevřený přístup

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na osobní dopravu v regionu Jesenicko. V první části je objasněna teorie marketingu, marketingových průzkumů a základní pojmy. V druhé části je popsána charakteristika Jesenicka a stav osobní dopravy v regionu. Třetí kapitola popisuje metodiku vlastního průzkumu a zpracovává marketingový průzkum osobní dopravy na Jesenicku a na základě jeho výsledků se snaží navrhnout opatření k vylepšení osobní dopravy v regionu. Závěrečná kapitola pak obsahuje vyhodnocení přínosů navrhovaných řešení.

Rozsah stran

70 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D20406

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Transport Services, marketing researches, regions, passenger traffic, commitment of public services, Dopravní obslužnost, marketingové průzkumy, regiony, osobní doprava, závazky veřejných služeb

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced