Digitální knihovnaUPCE
 

Systém řízení jakosti dle normy ISO 9001

Diplomová práce

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá systémem managementu kvality a certifikací firem dle normy ČSN EN ISO 9001:2001. První kapitola diplomové práce je věnována teoretickému přehledu, ve kterém je vymezena definice kvality a rozdíl mezi jakostí a kvalitou. Druhá kapitola diplomové práce popisuje historický vývoj chápání kvality. V této kapitole jsou také popsány činnosti vedoucí k úspěšnému zavedení systému managementu kvality a především spokojenosti zákazníka. Třetí kapitola práce obsahuje návrh příručky kvality, pro zvolenou dopravní firmu, zpracovaný dle normy ČSN EN ISO 9001:2001. Čtvrtá kapitola této diplomové práce obsahuje příručku pro řidiče.

Rozsah stran

68 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D20492

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Quality, specification ISO 9001:2001, customers, Competition, manual quality, quality certifikates, Kvalita, norma ISO 9001:2001, zákazníci, Konkurence, příručky jakosti, certifikáty jakosti

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced