Marketingový plán neziskové organizace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kampf, Rudolf cze
dc.contributor.author Holý, David
dc.date.accessioned 2009-07-03T12:20:42Z
dc.date.available 2009-07-03T12:20:42Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/34169
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na stanovení marketingového plánu neziskové organizace ČVUT v Praze, Správy účelových zařízení. Práce obsahuje teoretické části, které poslouží v další části k analýze a stanovení rozpočtu. Praktická část se, na základě marketingových analýz z marketingového prostředí, zabývá formulováním návrhů na změny. cze
dc.format 64 s. cze
dc.format.extent 1992773 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject Neziskové organizace cze
dc.subject marketingové plány cze
dc.subject služby cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject rozpočty cze
dc.subject Non-profit organizations eng
dc.subject marketing plans eng
dc.subject services eng
dc.subject SWOT eng
dc.subject budgets eng
dc.title Marketingový plán neziskové organizace cze
dc.title.alternative Marketing plan - non-profit organization eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Zmrzlík, Zdeněk cze
dc.date.accepted 2009 cze
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on marketing usage in non-profit organization. Theoretical part enclose essential problem spheres - defines non-profit sector, marketing conception and specifics of marketing usage in general public sector and considers of marketing strategy. Practical part pays attention to extensional non-profit organization - Czech technical university in Prague, Service facilities administration. Based on marketing analysis results and marketing background there are formed own proposals for changes. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D20955 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.rights.physicalunit práce není přístupná cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet