Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový plán neziskové organizace

Bakalářská práceOmezený přístup

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na stanovení marketingového plánu neziskové organizace ČVUT v Praze, Správy účelových zařízení. Práce obsahuje teoretické části, které poslouží v další části k analýze a stanovení rozpočtu. Praktická část se, na základě marketingových analýz z marketingového prostředí, zabývá formulováním návrhů na změny.

Rozsah stran

64 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D20955

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

práce není přístupná

Klíčová slova

Neziskové organizace, marketingové plány, služby, SWOT analýza, rozpočty, Non-profit organizations, marketing plans, services, SWOT, budgets

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced