Marketing a komunikace strategických záměrů v Pražské integrované dopravě
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předkládaná diplomová práce se zabývá zákaznickou komunikací a informováním cestujících Pražské integrované dopravy. Ve své první kapitole představuje Pražskou integrovanou dopravu jako systém veřejné dopravy včetně jeho subsystémů. Následuje popis soudobých trendů v marketingu integrované osobní dopravy a jeho nepostradatelné části v podobě tzv. pozitivní motivace. Po analýze současného stavu nastolené problematiky přichází na řadu kapitola návrhů zlepšení včetně konkrétního příkladu.
Rozsah stran
65 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D20403
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
changes, costumers, Integrated Transport, Motivation, Communication, změny, zákazníci, Integrovaná doprava, Motivace, Komunikace