Motivace zaměstnanců v call centrech
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2009
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá problematikou řízení a rozvoje lidských zdrojů v obchodních organizacích v souvislosti se stimulací výkonu jednotlivců. Definuje základní pojmy, vybrané motivační teorie, principy vedení zaměstnanců. Jsou zde popsány motivační nástroje využívané v Call Centru společnosti Vodafone Czech republic, a.s.. Část práce je věnována průzkumu spokojenosti s motivačními nástroji ve společnosti Vodafone Czech Republic, a.s..
Rozsah stran
65 stran, 11 s. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D20090
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Motivation, Employees, surveys, call centres, Motivace, zaměstnanci, průzkumy, call centra