Digitální knihovnaUPCE
 

Motivace zaměstnanců v call centrech

Bakalářská práceOtevřený přístup

Abstrakt

Práce se zabývá problematikou řízení a rozvoje lidských zdrojů v obchodních organizacích v souvislosti se stimulací výkonu jednotlivců. Definuje základní pojmy, vybrané motivační teorie, principy vedení zaměstnanců. Jsou zde popsány motivační nástroje využívané v Call Centru společnosti Vodafone Czech republic, a.s.. Část práce je věnována průzkumu spokojenosti s motivačními nástroji ve společnosti Vodafone Czech Republic, a.s..

Rozsah stran

65 stran, 11 s. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D20090

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Motivation, Employees, surveys, call centres, Motivace, zaměstnanci, průzkumy, call centra

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced