Digitální knihovnaUPCE
 

Beginning teaching : novice teachers' experience(the paper was presented at 2nd Carpathian ELT conference, Debrecen, Hungary, 25-26 April 1997)

Článekpeer-reviewedpublished
Náhled není k dispozici

Datum publikování

1998

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Problematice profesionální dráhy učitelů je v posledních desetiletích věnována ve světové pedagogické literatuře značná pozornost. Jedním z kritických období profesionálního rozvoje je bezesporu jeho počátek, vstup do praxe. Této otázce je věnován tento článek, ve kterém jsou shrnuty první výstupy výzkumu prováděného v současné době na Univerzitě Pardubice. Cílem je identifikace klíčových problémů začínajících učitelů, výsledky budou využity ke zkvalitnění současného modelu pregraduální přípravy učitelů.

Rozsah stran

p. 81-85

ISSN

1211-6629

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 4(1998)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

47334

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

pedagogická činnost, Učitel, profesionální kariéra

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced