Beginning teaching : novice teachers' experience(the paper was presented at 2nd Carpathian ELT conference, Debrecen, Hungary, 25-26 April 1997)
Článekpeer-reviewedpublished Náhled není k dispozici
Datum publikování
1998
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Problematice profesionální dráhy učitelů je v posledních desetiletích věnována ve světové pedagogické literatuře značná pozornost. Jedním z kritických období profesionálního rozvoje je bezesporu jeho počátek, vstup do praxe. Této otázce je věnován tento článek, ve kterém jsou shrnuty první výstupy výzkumu prováděného v současné době na Univerzitě Pardubice. Cílem je identifikace klíčových problémů začínajících učitelů, výsledky budou využity ke zkvalitnění současného modelu pregraduální přípravy učitelů.
Rozsah stran
p. 81-85
ISSN
1211-6629
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 4(1998)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47334
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
pedagogická činnost, Učitel, profesionální kariéra