Digitální knihovnaUPCE
 

Církve, moderní media a public relations (příklad katolické církve a církve Ježíše Krista svatých posledních dnů)

Diplomová práceStatus neznámý
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na interpretaci vztahu náboženství a moderních prostředků masové komunikace s důrazem na situaci v České republice a s přihlédnutím k historickému i celosvětovému kontextu. Tento vztah je podrobně popsán na příkladu katolické církve reprezentující tradiční náboženská uskupení a Církve Ježíše Krista Svatých posledních dnů, která v našich podmínkách představuje minoritní náboženskou organizaci, s níž mnozí spojují pejorativní označení „sekta‘‘. Cílem práce je vysvětlit a problematizovat způsob, jakým se tyto dva směry přizpůsobují a zároveň vymezují proti situaci v současné společnosti, která je stále více ovlivňována mediální realitou.

Rozsah stran

124 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Religionistika

Studijní program

Filozofie

Signatura tištěné verze

D19273

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Náboženství, moderní média, Public relations, katolická církev, Církev Ježíše Krista Svatých posledních dnů, Religion, modern media, Catholic Church, Church of the Jesus Christ of the Latter-Day Saints

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced