Digitální knihovnaUPCE
 

Církve, moderní media a public relations (příklad katolické církve a církve Ježíše Krista svatých posledních dnů)

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na interpretaci vztahu náboženství a moderních prostředků masové komunikace s důrazem na situaci v České republice a s přihlédnutím k historickému i celosvětovému kontextu. Tento vztah je podrobně popsán na příkladu katolické církve reprezentující tradiční náboženská uskupení a Církve Ježíše Krista Svatých posledních dnů, která v našich podmínkách představuje minoritní náboženskou organizaci, s níž mnozí spojují pejorativní označení „sekta‘‘. Cílem práce je vysvětlit a problematizovat způsob, jakým se tyto dva směry přizpůsobují a zároveň vymezují proti situaci v současné společnosti, která je stále více ovlivňována mediální realitou.

Rozsah stran

124 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Religionistika

Studijní program

Filozofie

Signatura tištěné verze

D19273

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Náboženství, moderní média, Public relations, katolická církev, Církev Ježíše Krista Svatých posledních dnů, Religion, modern media, Catholic Church, Church of the Jesus Christ of the Latter-Day Saints

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced