Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Nejedlá, Andrea

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Vivantis ve vztahu kuchazečům o zaměstnání.Práce je členěna do tří částí. V první části se jedná o teoretické vymezení problematiky marketingové komunikace. V rámci druhé části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti Vivantis ve vztahu k uchazečům o zaměstnání. V rámci třetí části jsou pak navržena opatření pro zlepšení marketingové komunikace ve vztahu k uchazečům o zaměstnání ve společnosti Vivantis.

Popis

Klíčová slova

marketingová komunikace, internetový obchod, Vivantis, nábor zaměstnanců, marketing communication, e-shop, Vivantis, recruitment

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By