Publikace: Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Nejedlá, Andrea
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Vivantis ve vztahu kuchazečům o zaměstnání.Práce je členěna do tří částí. V první části se jedná o teoretické vymezení problematiky marketingové komunikace. V rámci druhé části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti Vivantis ve vztahu k uchazečům o zaměstnání. V rámci třetí části jsou pak navržena opatření pro zlepšení marketingové komunikace ve vztahu k uchazečům o zaměstnání ve společnosti Vivantis.
Popis
Klíčová slova
marketingová komunikace, internetový obchod, Vivantis, nábor zaměstnanců, marketing communication, e-shop, Vivantis, recruitment