Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorGottwald, Dalibor
dc.contributor.authorNejedlá, Andrea
dc.date.accepted2021-06-11
dc.date.accessioned2021-07-07T07:57:26Z
dc.date.available2021-07-07T07:57:26Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2020-07-30
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Vivantis ve vztahu kuchazečům o zaměstnání.Práce je členěna do tří částí. V první části se jedná o teoretické vymezení problematiky marketingové komunikace. V rámci druhé části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti Vivantis ve vztahu k uchazečům o zaměstnání. V rámci třetí části jsou pak navržena opatření pro zlepšení marketingové komunikace ve vztahu k uchazečům o zaměstnání ve společnosti Vivantis.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis examines marketing communication of company Vivantis towards to job applicants. The work is divided to three chapters. In first chapter is defined theoretical background of marketing communication. In second chapter is analyzed currency state of marketing communication of the Vivantis company in relationship to job applicants. In third chapter it brings up recommendations for improving the marketing communicationin relationship to job applicants in the Vivantis company.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format52 s.
dc.identifier.stag40755
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/77959
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectinternetový obchodcze
dc.subjectVivantiscze
dc.subjectnábor zaměstnancůcze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjecte-shopeng
dc.subjectVivantiseng
dc.subjectrecruitmenteng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleRegionální marketingová komunikace společnosti Vivantiscze
dc.title.alternativeRegional marketing communication of Vivantis companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NejedlaA_RegionalniMarketingova_DG_2020.pdf
Velikost:
1.17 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
GottwaldD_RegionalniMarketingova_AN_2020.pdf
Velikost:
223.72 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce