Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza online komunikační strategie vybraných ekonomických vysokých škol

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá analýzou online komunikační strategie vybraných ekonomických vysokých škol. V teoretické části je definován marketing, online marketing, jeho výhody a nevýhody, marketingová komunikace a její strategie. Dále jsou představena jednotlivá sociální média, sociální sítě a webové stránky, které jsou využívány k marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikační strategie na sociálních sítích a webových stránkách Fakulty ekonomicko-správní a konkurenčních fakult. V závěru praktické části jsou sestaveny návrhy a doporučení pro zlepšení komunikační strategie Fakulty ekonomicko-správní.

Popis

Klíčová slova

marketing, online marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, webové stránky, Fakulta ekonomicko-správní, marketing, online marketing, marketing communication, social networks, web sites, Faculty of Economics and Administration

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By