Publikace: Analýza online komunikační strategie vybraných ekonomických vysokých škol
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá analýzou online komunikační strategie vybraných ekonomických vysokých škol. V teoretické části je definován marketing, online marketing, jeho výhody a nevýhody, marketingová komunikace a její strategie. Dále jsou představena jednotlivá sociální média, sociální sítě a webové stránky, které jsou využívány k marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikační strategie na sociálních sítích a webových stránkách Fakulty ekonomicko-správní a konkurenčních fakult. V závěru praktické části jsou sestaveny návrhy a doporučení pro zlepšení komunikační strategie Fakulty ekonomicko-správní.
Popis
Klíčová slova
marketing, online marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, webové stránky, Fakulta ekonomicko-správní, marketing, online marketing, marketing communication, social networks, web sites, Faculty of Economics and Administration