Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza online komunikační strategie vybraných ekonomických vysokých škol

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKopáčková, Hana
dc.contributor.authorKrouželová, Eliška
dc.date.accepted2025-05-27
dc.date.accessioned2025-06-23T08:58:01Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-26
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou online komunikační strategie vybraných ekonomických vysokých škol. V teoretické části je definován marketing, online marketing, jeho výhody a nevýhody, marketingová komunikace a její strategie. Dále jsou představena jednotlivá sociální média, sociální sítě a webové stránky, které jsou využívány k marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikační strategie na sociálních sítích a webových stránkách Fakulty ekonomicko-správní a konkurenčních fakult. V závěru praktické části jsou sestaveny návrhy a doporučení pro zlepšení komunikační strategie Fakulty ekonomicko-správní.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the analysis of the online communication strategy of selected economic universities. The theoretical part defines marketing, online marketing, its advantages and disadvantages, marketing communication and its strategy. Furthermore, individual social media, social networks and web sites that are used for marketing communication are presented. The practical part focuses on the analysis of the communication strategy on social networks and websites of the Faculty of Economics and Administration and competing faculties. In the conclusion of practical part, suggestions and recommendations for improving the communication strategy of the Faculty of Economics and Administration are compiled.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem Analýza online komunikační strategie vybraných ekonomických vysokých škol. Cílem práce bylo provést analýzu současného stavu online komunikační strategie vybraných ekonomických škol a navrhnout doporučení FES UPCE. Otázka 1.: Jak byste přistupovala ke zjišťování efektivity navržených změn v komunikaci ; jaké metriky byste sledovala a proč? Studentka na otázky reagovala. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 2.: Proč je lepší se zaměřit na Instagram než na Facebook. Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format68 s.
dc.identifier.stag49663
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/84607
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectwebové stránkycze
dc.subjectFakulta ekonomicko-správnícze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectweb siteseng
dc.subjectFaculty of Economics and Administrationeng
dc.thesis.degree-disciplineDigitální podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programDigitální podnikánícze
dc.titleAnalýza online komunikační strategie vybraných ekonomických vysokých školcze
dc.title.alternativeThe analysis of online communication strategies of selected economic facultieseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
KrouzelovaE_AnalyzaOnline_HK_2025.pdf
Velikost:
1.66 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KopackovaH_AnalyzaOnline_EK_2025.pdf
Velikost:
144.78 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce