Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Křepelová, Denisa

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na marketingový komunikační mix společnosti Škoda Auto, a. s. a jeho nástroje. Cílem práce je popis komunikačních nástrojů a následné zhodnocení jejich využití. V praktické části práce jsou popsány vybrané komunikační aktivity společnosti. U jednotlivých nástrojů marketingové komunikace jsou uvedeny konkrétní akce a programy, kterými společnost komunikuje s cílovou veřejností.

Popis

Klíčová slova

komunikační mix, podpora prodeje, přímý marketing, public relations, sponzorování, veletrhy a výstavy, communication mix, sale support, direct marketing, public relations, sponsoring, fairs and exhibitions

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By