Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKuběnka, Michalcze
dc.contributor.authorKřepelová, Denisa
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-07-20T01:51:40Z
dc.date.available2013-07-20T01:51:40Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na marketingový komunikační mix společnosti Škoda Auto, a. s. a jeho nástroje. Cílem práce je popis komunikačních nástrojů a následné zhodnocení jejich využití. V praktické části práce jsou popsány vybrané komunikační aktivity společnosti. U jednotlivých nástrojů marketingové komunikace jsou uvedeny konkrétní akce a programy, kterými společnost komunikuje s cílovou veřejností.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on marketing communication mix of Skoda Auto, a. s. and its tools. The aim of this work is the use of communication tools and the subsequent evaluation of their use. In the practical part of the work describes the selected communication activities of the company. With individual tools of marketing communication are itemized actual projects and programs by which the company communicates with target public.eng
dc.description.defenceTéma práce, pojem marketingová komunikace, cíle práce, představení společnosti ŠKODA - AUTO a.s., zhodnocení komunikačních nástrojů. Čerpala jste informace výhradně z veřejných zdrojů? Jaké nástroje podnik používá v oblasti věrnosti zákazníka?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format50 s.cze
dc.format.extent951216 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD28526cze
dc.identifier.stag11095cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/51717
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectpřímý marketingcze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectsponzorovánícze
dc.subjectveletrhy a výstavycze
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectsale supporteng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectsponsoringeng
dc.subjectfairs and exhibitionseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s.cze
dc.title.alternativeMarketing Communication Mix in the Company ŠKODA - AUTO a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
KubenkaM_MarketingovýKomunikační_DK_2012.pdf
Velikost:
58.85 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
KřepelováD_MarketingovýKomunikační_MK_2012.pdf.pdf
Velikost:
928.92 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce