Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové plánování současných a potenciálních oborů podnikání jako subsystém strategického managementu podniků chemického průmyslu

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
dc.contributor.authorLošťáková, Hana
dc.date.accessioned2009-03-12T16:01:28Z
dc.date.available2009-03-12T16:01:28Z
dc.date.issued1999
dc.description.abstractThis paper deals with position of marketing planning of current and potential SBUs in system of strategic management of chemical companies. It discuses qualification of top management and management of SBUs in this system. It also shows the succession of phase of strategic management process with marketing planning of SBUs as its subsystem.eng
dc.formats. 211-215cze
dc.formatp. 211-215eng
dc.format.extent114749 bytescze
dc.format.extent114749 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.issn1211-555X
dc.identifier.signature47940
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/32467
dc.language.isocze
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspublishedeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.relation.ispartofScientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 4 (1999)eng
dc.subjectchemický průmyslcze
dc.subjectpodnikycze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectStrategický managementcze
dc.titleMarketingové plánování současných a potenciálních oborů podnikání jako subsystém strategického managementu podniků chemického průmyslucze
dc.typeArticleeng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
CL69.pdf
Velikost:
112.06 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format