Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové plánování současných a potenciálních oborů podnikání jako subsystém strategického managementu podniků chemického průmyslu

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Lošťáková, Hana

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

This paper deals with position of marketing planning of current and potential SBUs in system of strategic management of chemical companies. It discuses qualification of top management and management of SBUs in this system. It also shows the succession of phase of strategic management process with marketing planning of SBUs as its subsystem.

Popis

Klíčová slova

chemický průmysl, podniky, Marketing, Strategický management

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By