Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Destinační management a konkurenceschopnost destinací

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Nováková, Božena

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Vysoká škola hotelová v Praze

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Destinační management je rozvinutá forma řízení cestovního ruchu. Tématem příspěvku je destinační management a jeho vliv na konkurenceschopnost destinací cestovního ruchu. Na destinaci se často pohlíží jako na organizaci. Jak organizace, tak destinace chtějí být konkurenceschopné a na trhu uspět. Proto je nutné hledat cesty, jak toho dosáhnout. Příspěvek si klade za cíl zjistit, jak je destinační management v České republice naplňován a zda obecně ovlivňuje konkurenceschopnost destinací.

Popis

Klíčová slova

cestovní ruch, destinace, destinační management, konkurenceschopnost, tourism, destination, destination management, competitiveness

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By