Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Mikschiková, Adéla

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá zkoumáním problematiky využití dat, které generují moderní automobily a jejich uživatelé. Zaměřuje se na otázku použití těchto dat k marketingovým účelům a monetizaci. Práce analyzuje vliv benefitů na uživatelské rozhodování a zabývá se též přínosy a riziky monetizace dat.

Popis

Klíčová slova

automobily, data, monetizace, Průmysl 4.0, marketing, komunikace, automobiles, data, monetization, Industry 4.0, marketing, communication

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By