Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Datově orientovaný marketing v automobilovém průmyslu

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorChocholáč, Jan
dc.contributor.authorMikschiková, Adéla
dc.contributor.refereeSichrovský, Jan
dc.date.accepted2022-06-09
dc.date.accessioned2022-07-02T04:54:11Z
dc.date.available2022-07-02T04:54:11Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-05-12
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zkoumáním problematiky využití dat, které generují moderní automobily a jejich uživatelé. Zaměřuje se na otázku použití těchto dat k marketingovým účelům a monetizaci. Práce analyzuje vliv benefitů na uživatelské rozhodování a zabývá se též přínosy a riziky monetizace dat.cze
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the research of the use of data generated by modern cars and their users. It focuses on the issue of using this data for marketing purposes and monetization. The thesis analyzes the impact of benefits on user decision making and also deals with the benefits and risks of data monetization.eng
dc.description.defenceDiplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format72 s., 11 s. příl.
dc.identifier.stag44636
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/79917
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectautomobilycze
dc.subjectdatacze
dc.subjectmonetizacecze
dc.subjectPrůmysl 4.0cze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectautomobileseng
dc.subjectdataeng
dc.subjectmonetizationeng
dc.subjectIndustry 4.0eng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programTechnologie a management v dopravěcze
dc.titleDatově orientovaný marketing v automobilovém průmyslucze
dc.title.alternativeData-driven marketing in automotive industryeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
MikschikovaA_DatoveOrentovany_JCh_2022.pdf
Velikost:
2.58 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
ChocholacJ_DatoveOrientovany_AM_2022.pdf
Velikost:
169.23 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
SichrovskyJ_DatoveOrientovany_AM_2022.pdf
Velikost:
157.52 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce