Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Projekt S-CODE: Dynamické účinky kolejového vozidla ve výhybkách

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorKohout, Martincze
dc.contributor.authorZelenka, Jaromírcze
dc.contributor.authorVágner, Jakubcze
dc.contributor.authorVoltr, Petrcze
dc.contributor.authorMichálek, Tomášcze
dc.contributor.authorHába, Alešcze
dc.contributor.editorKalinčák, Danielcze
dc.date.accessioned2020-03-19T12:25:49Z
dc.date.available2020-03-19T12:25:49Z
dc.date.issued2019cze
dc.description.abstractZjišťování dynamického chování kolejového vozidla při průjezdu výhybkou je nedílnou součástí vývoje moderních výhybkových konstrukcí. V rámci projektu S-CODE byl modifikován software pro výpočet charakteristik kontaktní geometrie dvojkolí kolej tak, aby byl schopen stanovit potřebné charakteristiky i ve výhybce a výsledky mohly být použity v upraveném softwaru pro simulaci jízdy kolejového vozidla (SJKV) za účelem detailní analýzy interakce vozidla a výhybky. V příspěvku jsou popsány možnosti a vylepšení SJKV za účelem podpory návrhu nových generací výhybek, včetně příkladu dílčích výsledků simulačních výpočtů.cze
dc.description.abstract-translatedDetermination of the dynamic behavior of a vehicle while passing through a turnout is an integral part of the development of modern S&C designs. Within the project S-CODE the software for calculation of the wheelset-track characteristics to determination of these characteristics also for turnout was modified. The result can be used in modified SJKV multibody software for simulation of rail vehicle behavior for the purposes of the detailed analysis of the interaction of vehicle and S&C. The paper describes the possibilities and improvements of SJKV in order to support the design of generation of S&C, including an example of partial results of computational simulations.eng
dc.eventXXIV. medzinárodná konferencia Súčasné problémy v koľajových vozidlách - PRORAIL 2019 (17.09.2019 - 19.09.2019, Žilina)cze
dc.formatp. 309-316cze
dc.identifier.isbn978-80-89276-58-5cze
dc.identifier.obd39882885cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/74696
dc.language.isoczecze
dc.peerreviewedyescze
dc.project.ID730849/Switch and Crossing Optimal Design and Evaluation (S-CODE)cze
dc.publicationstatuspostprintcze
dc.publisherVTS pri Žilinskej univerzitecze
dc.relation.ispartofSúčasné problémy v koľajových vozidlách - PRORAIL 2019 : zborník prednášok Icze
dc.rightspouze v rámci univerzitycze
dc.subjectprojekt S-CODEcze
dc.subjectdynamické účinkycze
dc.subjectinterakce vozidlo-kolejcze
dc.subjectcharakteristiky kontaktní geometrie dvojkolí-kolejcze
dc.subjectvýhybkové konstrukcecze
dc.subjectmulti-body simulacecze
dc.subjectS-CODE projecteng
dc.subjectdynamic effectseng
dc.subjectvehicle/track interactioneng
dc.subjectcharacteristics of wheelset/track geometryeng
dc.subjectswitch and crossingseng
dc.subjectmulti-body simulationseng
dc.titleProjekt S-CODE: Dynamické účinky kolejového vozidla ve výhybkáchcze
dc.title.alternativeProject S-CODE:Dynamic effects of rail vehicle in S&Ceng
dc.typeConferenceObjectcze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
Kohout_Martin_UPA-DFJP_clanek.pdf
Velikost:
1.03 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format