Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Výzkumný Ústav Železniční, a.s.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Blažek, Daniel

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce pojednává o podnikových procesech řízení vztahů se zákazníky. Zabývá se řízením vztahů se zákazníky ve společnosti Výzkumný Ústav Železniční, a.s. Na základě analýzy současného stavu navrhuje kroky pro zlepšení procesu řízení vztahů se zákazníky.

Popis

Klíčová slova

řízení vztahu se zákazníky, železnice, Výzkumný ústav železniční, procesy, organizační struktura, customer relationship management, railway, Railway Research Institute, processes, organizational structure

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By