Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Výzkumný Ústav Železniční, a.s.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorLejsková, Pavla
dc.contributor.authorBlažek, Daniel
dc.date.accepted2019-06-14
dc.date.accessioned2019-06-18T08:48:10Z
dc.date.available2019-06-18T08:48:10Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-05-23
dc.description.abstractTato práce pojednává o podnikových procesech řízení vztahů se zákazníky. Zabývá se řízením vztahů se zákazníky ve společnosti Výzkumný Ústav Železniční, a.s. Na základě analýzy současného stavu navrhuje kroky pro zlepšení procesu řízení vztahů se zákazníky.cze
dc.description.abstract-translatedThe work deals with company processes of customer relationship management. It deals with the customer relationship management in Railway Research Institute, j. s. c. Based on the analysis of current relationship, it steps to improve the customer relationship management process.eng
dc.description.defenceStudent přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format54 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD39533
dc.identifier.stag38308
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/73537
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectřízení vztahu se zákazníkycze
dc.subjectželeznicecze
dc.subjectVýzkumný ústav železničnícze
dc.subjectprocesycze
dc.subjectorganizační strukturacze
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectrailwayeng
dc.subjectRailway Research Instituteeng
dc.subjectprocesseseng
dc.subjectorganizational structureeng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleŘízení vztahů se zákazníky ve společnosti Výzkumný Ústav Železniční, a.s.cze
dc.title.alternativeCustomer relationship management in company Railway Research Institute, j.s.c.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
BlazekD_RizeniVztahu_PL_2019.pdf
Velikost:
1.27 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
LejskovaP_RizeniVztahu_DB_2019.pdf
Velikost:
195.05 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce