Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace

Diplomová práceOmezený přístup

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá produktovou komunikací nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika, tedy marketingová a produktové komunikace a epidemie SARS-CoV-2. Ve druhé kapitole je zpracována analýza procesů produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za standardní epidemiologické situace. Ve třetí kapitole je navržena produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace, která je ve čtvrté kapitole zhodnocena.

Popis

Klíčová slova

marketingová komunikace, produkt, produktová komunikace, ŠKODA AUTO a. s., epidemie SARS-CoV-2, event, marketing communication, product, product communication, ŠKODA AUTO a.s., SARS-CoV-2, pandemic, event

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By