Publikace: Produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Boudná, Anežka
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá produktovou komunikací nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace. V první kapitole je teoreticky vymezena zkoumaná problematika, tedy marketingová a produktové komunikace a epidemie SARS-CoV-2. Ve druhé kapitole je zpracována analýza procesů produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za standardní epidemiologické situace. Ve třetí kapitole je navržena produktová komunikace nového modelu ŠKODA AUTO a.s. za zhoršené epidemiologické situace, která je ve čtvrté kapitole zhodnocena.
Popis
Klíčová slova
marketingová komunikace, produkt, produktová komunikace, ŠKODA AUTO a. s., epidemie SARS-CoV-2, event, marketing communication, product, product communication, ŠKODA AUTO a.s., SARS-CoV-2, pandemic, event