Publikace: Marketing v nákladní dopravě společnosti ZDAR, a. s.
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Veselský, Pavel
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem této diplomové práce je navržení takových marketingových aktivit pro nákladní dopravu, které povedou k oslovení nových potencionálních zákazníků a k následnému zvýšení zisku společnosti ZDAR, a. s. V teoretické části práce jsou objasněna základní fakta týkající se marketingu služeb, vlastností služeb a složek marketingového mixu 6P (produkt, cena, distribuce, komunikace, personál a procesy). V praktické části je těchto 6 složek analyzováno ve vybrané společnosti. Závěr práce obsahuje opatření vedoucí k zlepšení marketingových aktivit a jejich ekonomická zhodnocení.
Popis
Klíčová slova
marketing, service, marketing mix, product, price, distribution, communication, personnel, process