Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing v nákladní dopravě společnosti ZDAR, a. s.

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorLejsková, Pavlacze
dc.contributor.authorVeselský, Pavel
dc.contributor.refereeLatislavová, Andreacze
dc.date.accepted2015cze
dc.date.accessioned2015-09-27T10:25:44Z
dc.date.available2015-09-27T10:25:44Z
dc.date.embargo2035-05-22cze
dc.date.issued2015
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je navržení takových marketingových aktivit pro nákladní dopravu, které povedou k oslovení nových potencionálních zákazníků a k následnému zvýšení zisku společnosti ZDAR, a. s. V teoretické části práce jsou objasněna základní fakta týkající se marketingu služeb, vlastností služeb a složek marketingového mixu 6P (produkt, cena, distribuce, komunikace, personál a procesy). V praktické části je těchto 6 složek analyzováno ve vybrané společnosti. Závěr práce obsahuje opatření vedoucí k zlepšení marketingových aktivit a jejich ekonomická zhodnocení.cze
dc.description.abstract-translatedThe subject of this thesis is to propose marketing activities, that will lead to reach new potential customers in the company ZDAR, Inc. The first part defines theoretical facts concerning the marketing of services, service characteristics and detailed elaboration of the components of the marketing mix 6P (product, price, distribution, communication, personnel and processes). In the practical part these six components are analysed at ZDAR, Inc. Conclusion includes measures to improve the marketing activities and their economic evaluation.eng
dc.description.defence\par{Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspoř{á}danou obhajobu sv{é}ho diplomov{é}ho projektu. V n{í} dok{á}zal přesvědčiv{ý}m způsobem obh{á}jit z{á}věry sv{ý}ch ře{š}en{í}. Na připom{í}nky recenzenta reagoval spr{á}vně a v pln{é}m rozsahu je zodpověděl. U doplňkov{ý}ch ot{á}zek prok{á}zal schopnost logick{é}ho my{š}len{í}, pohotov{é} reakce, jasn{é}ho a srozumiteln{é}ho vysvětlen{í}.\par}cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format67 s.cze
dc.format.extent2252957 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD32688cze
dc.identifier.stag28088cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/61039
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectservicecze
dc.subjectmarketing mixcze
dc.subjectproductcze
dc.subjectpricecze
dc.subjectdistributioncze
dc.subjectcommunicationcze
dc.subjectpersonnelcze
dc.subjectprocesscze
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleMarketing v nákladní dopravě společnosti ZDAR, a. s.cze
dc.title.alternativeMarketing in freight transport in company ZDAR, Inc.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
VeselskyP_Marketing_V_Nakladni_PL_2015.pdf
Velikost:
2.15 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce
Načítá se...
Náhled
Název:
LejskovaP_Marketing_V_Nakladni_PV_2015.pdf
Velikost:
20.9 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
LatislavovaA_Marketing_V_Nakladni_PV_2015.pdf
Velikost:
530.55 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta