Publikace: Marketingový plán společnosti LOSTR a.s. na rok 2010
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Maliniaková, Petra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem společnosti LOSTR a.s. Začátek práce je věnován základní charakteristice podniku, historii a současné činnosti firmy. Důležitou a nejobsáhlejší částí bakalářské práce je situační analýza podniku. Zahrnuje marketingový výzkum, analýzu obecného a oborového okolí a dále pak analýzu interních faktorů. Výsledky těchto analýz vyúsťují v navržení konkrétních marketingových cílů. Nejdůležitější část bakalářské práce tvoří vlastní marketingový plán. Závěrečná část bakalářské práce je zaměřena na sestavení rozpočtu a stanovení systému kontrol.
Popis
Klíčová slova
marketing plans, situational analyses, marketing targets, action programs, budgets, control system, marketingové plány, situační analýzy, marketingové cíle, akční programy, rozpočty, systém kontrol