Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový plán společnosti LOSTR a.s. na rok 2010

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorDrahotská, Hana
dc.contributor.authorMaliniaková, Petra
dc.contributor.refereeRoubal, Jan
dc.date.accepted2009
dc.date.accessioned2009-07-03T10:56:11Z
dc.date.available2009-07-03T10:56:11Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem společnosti LOSTR a.s. Začátek práce je věnován základní charakteristice podniku, historii a současné činnosti firmy. Důležitou a nejobsáhlejší částí bakalářské práce je situační analýza podniku. Zahrnuje marketingový výzkum, analýzu obecného a oborového okolí a dále pak analýzu interních faktorů. Výsledky těchto analýz vyúsťují v navržení konkrétních marketingových cílů. Nejdůležitější část bakalářské práce tvoří vlastní marketingový plán. Závěrečná část bakalářské práce je zaměřena na sestavení rozpočtu a stanovení systému kontrol.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with a marketing plan of LOSTR a.s. It begins with basic characteristics of the company, history and principal activity of a business. The extensive part of the bachelor work is an analysis of the company. It includes marketing research, analysis of the general environment, branch business environment and further internal factors analysis. On the basis of analyses result were made specific marketing targets. The most extensive part of the bachelor work is a marketing plan. The final part of the bachelor thesis is focused on budget and control system.eng
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format70 s.cze
dc.format.extent1584953 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD20948
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/33974
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectmarketing planseng
dc.subjectsituational analyseseng
dc.subjectmarketing targetseng
dc.subjectaction programseng
dc.subjectbudgetseng
dc.subjectcontrol systemeng
dc.subjectmarketingové plánycze
dc.subjectsituační analýzycze
dc.subjectmarketingové cílecze
dc.subjectakční programycze
dc.subjectrozpočtycze
dc.subjectsystém kontrolcze
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleMarketingový plán společnosti LOSTR a.s. na rok 2010cze
dc.title.alternativeMarketing plan of LOSTR a.s. 2010eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
MaliniakovaP_Marketingovy plan_HD_2009.pdf
Velikost:
1.51 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR
Načítá se...
Náhled
Název:
DrahotskaH_Marketingovy plan_PM_2009.pdf
Velikost:
83.83 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
RoubalJ_Marketingovy plan_PM_2009.doc
Velikost:
58 KB
Formát:
Microsoft Word