Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikování společensky odpovědných aktivit cukrovarnickými podniky

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
dc.contributor.authorTetřevová, Liběnacze
dc.date.accessioned2018-02-27T03:23:45Z
dc.date.available2018-02-27T03:23:45Z
dc.date.issued2017cze
dc.description.abstractČlánek pojednává o úrovni komunikování společensky odpovědných aktivit producentů cukru působících v České republice. Jak vyplývá z obsahové analýzy webových stránek těchto firem, úroveň jejich CSR komunikování je nízká. Nejvyšší úrovně komunikování je dosahováno v oblasti ekonomické odpovědnosti, naopak aktivity spadající do oblasti etické odpovědnosti nejsou komunikovány ani jednou cukrovarnickou firmou. V souvislosti s očekávanou liberalizací trhu s cukrem a nastolením standardních konkurenčních podmínek je třeba akceptovat požadavek zainteresovaných stran (zejména spotřebitelů, odběratelů a politické reprezentace) na integrování principů společenské odpovědnosti do firemních strategií a na zvýšení úrovně CSR komunikování. Zvlášť významně se tyto požadavky přitom projevují v případě firem společensky citlivých odvětví, mezi které se mimo jiné řadí firmy potravinářského průmyslu, a tedy také cukrovary. Přijmout je třeba adekvátní změny, ať už z hlediska struktury a obsahu vykazovaných informací v oblasti ekonomické, sociální, environmentální, etické a filantropické odpovědnosti, tak i techniky a metodiky CSR komunikování.cze
dc.description.abstract-translatedThe article discusses the level of communication of socially responsible activities of sugar producers operating in the Czech Republic. As shown by the content analysis of these companies' web sites, their level of CSR communication is poor. The highest level of communication is achieved in the area of economic responsibility; on the other hand, none of the sugar-producing companies communicates activities falling within the area of ethical responsibility. In the context of the expected liberalization of the sugar market and the establishment of standard competitive conditions, it is necessary to accept the requirement of stakeholders (in particular consumers, purchasers and political representatives) to integrate corporate social responsibility principles into corporate strategies and increase the level of CSR communication. It is because these requirements have a particularly significant impact in the case of companies of socially sensitive sectors, among which there are, inter alia, companies of the food industry, and hence also sugar factories. Appropriate changes need to be adopted, whether in terms of the structure of information reported in the area of economic, social, environmental, ethical and philanthropic responsibilities, as well as the techniques and methods of CSR communication.eng
dc.formatp. 394-396cze
dc.identifier.issn1210-3306cze
dc.identifier.obd39879080cze
dc.identifier.scopus2-s2.0-85039037568
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/70152
dc.identifier.wos000418013800005
dc.language.isoczecze
dc.peerreviewedyescze
dc.publicationstatuspublishedcze
dc.relation.ispartofListy cukrovarnické a řepařské, volume 133, issue: 12cze
dc.relation.publisherversionhttp://www.cukr-listy.cz/lc-obsah2017.htmlcze
dc.relation.publisherversionhttp://www.cukr-listy.cz/on_line/2017/PDF/394-396.pdf
dc.rightsopen accesscze
dc.subjectcukrovarnické firmycze
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcze
dc.subjectCSR komunikovánícze
dc.subjectspolečensky odpovědné aktivitycze
dc.subjectsugar-producing companieseng
dc.subjectcorporate social responsibilityeng
dc.subjectCSR communicationeng
dc.subjectsocially responsible activitieseng
dc.titleKomunikování společensky odpovědných aktivit cukrovarnickými podnikycze
dc.title.alternativeCommunication of Socially Responsible Activities by Sugar-Producing Companieseng
dc.typeArticlecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
394-396.pdf
Velikost:
3.22 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format