Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.
Digitální knihovnaUPCE

Publikace:
Strategie e-commerce pro malé a střední podniky

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorBedleková, Veronika
dc.date.accepted2020-06-24
dc.date.accessioned2020-07-08T10:46:51Z
dc.date.available2020-07-08T10:46:51Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-29
dc.description.abstractTato bakalářská práce byla vytvořena na téma strategie e-commerce pro malé a střední podnikání. První část popisuje elektronické obchodování a jeho modely. Druhá část popisuje strategii e-commerce a s ním spojené nástroje elektronického obchodování. V poslední části se v práci představuje konkrétní firma, na jejímž příkladu je představen návrh řešení, dále analýza elektronického obchodu a vytyčení slabých míst dané organizace. Závěrem práce je návrh vhodného řešení e-commerce strategie.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis is composed on a topic of e-commerce strategy for SMEs. The first part of the thesis describes e-commerce and its models. The second part describes strategy of an e-commerce strategy connected to e-commerce instruments. In the end of the thesis a real company is introduced which was used for an example of e-commerce issues. Also, there is an analysis of an online shop with highlighted weak spots of the company. As a conclusion there is suggested a solution of the e-commerce strategy.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP ''Strategie e-commerce pro malé a střední podniky'', otázka dle posudku: 1. Ve svém návrhu jste se zaměřila na doporučení zejména v oblasti online marketingu. Myslíte, že by firma mohla realizovat i jiné možné strategie s využitím dalších e-commerce modelů? Studentka na otázku vedoucí reagovala. Nicméně, v práci nejsou provedeny dostatečné dílčí analýzy pro sestavení SWOT analýzy a chybí výběr vhodné strategie vyplývající ze SWOT analýzy. Jednotlivá témata BP na sebe logicky nenavazují.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format66 s.
dc.identifier.stag38726
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/75620
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectelektronické obchodovánícze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjectB2Bcze
dc.subjectB2Ccze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjectdigitální marketingcze
dc.subjecton-line marketingcze
dc.subjecte-businesseng
dc.subjecte-commerceeng
dc.subjectB2Beng
dc.subjectB2Ceng
dc.subjectdigital marketingeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleStrategie e-commerce pro malé a střední podnikycze
dc.title.alternativeThe E-commerce Strategy for SMEseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
BedlekovaV_StrategieE-commerce_RB_2020.pdf
Velikost:
1.82 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BilkovaR_StrategieEcommerce_VB_2020.pdf
Velikost:
291.61 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce