Publikace: Strategie e-commerce pro malé a střední podniky
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Bedleková, Veronika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce byla vytvořena na téma strategie e-commerce pro malé a střední podnikání. První část popisuje elektronické obchodování a jeho modely. Druhá část popisuje strategii e-commerce a s ním spojené nástroje elektronického obchodování. V poslední části se v práci představuje konkrétní firma, na jejímž příkladu je představen návrh řešení, dále analýza elektronického obchodu a vytyčení slabých míst dané organizace. Závěrem práce je návrh vhodného řešení e-commerce strategie.
Popis
Klíčová slova
elektronické obchodování, e-commerce, B2B, B2C, internet, internetový marketing, digitální marketing, on-line marketing, e-business, e-commerce, B2B, B2C, digital marketing