Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Strategie e-commerce pro malé a střední podniky

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Bedleková, Veronika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce byla vytvořena na téma strategie e-commerce pro malé a střední podnikání. První část popisuje elektronické obchodování a jeho modely. Druhá část popisuje strategii e-commerce a s ním spojené nástroje elektronického obchodování. V poslední části se v práci představuje konkrétní firma, na jejímž příkladu je představen návrh řešení, dále analýza elektronického obchodu a vytyčení slabých míst dané organizace. Závěrem práce je návrh vhodného řešení e-commerce strategie.

Popis

Klíčová slova

elektronické obchodování, e-commerce, B2B, B2C, internet, internetový marketing, digitální marketing, on-line marketing, e-business, e-commerce, B2B, B2C, digital marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By