Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Current problems of marketing management of Czech railways

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Řezníček, Bohumil
Orava, František

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Příspěvek je zaměřen na současné problémy marketingové strategie Českých drah. Jsou analyzovány základní problémy Českých drah jako marketingového objektu. Je zde prezentována možná obchodní strategie s ohledem na rozvoj výstupu přepravy, ekonomické prostředí jakož i na požadavky na přepravu zboží.

Popis

Klíčová slova

České dráhy, marketingové strategie, obchodní strategie

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By