Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Current problems of marketing management of Czech railways

Článekopen accesspeer-reviewedpublished
dc.contributor.authorŘezníček, Bohumil
dc.contributor.authorOrava, František
dc.date.accessioned2009-03-12T15:51:26Z
dc.date.available2009-03-12T15:51:26Z
dc.date.issued1999
dc.description.abstractPříspěvek je zaměřen na současné problémy marketingové strategie Českých drah. Jsou analyzovány základní problémy Českých drah jako marketingového objektu. Je zde prezentována možná obchodní strategie s ohledem na rozvoj výstupu přepravy, ekonomické prostředí jakož i na požadavky na přepravu zboží.cze
dc.formats. 249-254cze
dc.formatp. 249-254eng
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.issn1211-6610
dc.identifier.signature47578
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/32017
dc.language.isoeng
dc.peerreviewedyes
dc.publicationstatuspublished
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.relation.ispartofScientific papers of the University of Pardubice. Series B, The Jan Perner Transport Faculty. 4 (1998)eng
dc.subjectČeské dráhycze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectobchodní strategiecze
dc.titleCurrent problems of marketing management of Czech railwayseng
dc.typeArticleeng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
ReznicekB_CurrentProblems_SP_DFJP_1999.pdf
Velikost:
2.14 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format