Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
CRM systém a možnosti jeho využití v rámci České pošty, s. p.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Jánský, Martin

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce shrnuje podstatu CRM jakožto strategie řízení vztahu se zákazníkem, popisuje jeho přínos a rozebírá teorii vztahů se zákazníky a zákaznické věrnosti. Práce se též věnuje nezbytné teorii segmentace zákaznické základny a jejího užití v České Poště. Stěžejní část je věnována popisu stávající situace řízení vztahu se zákazníky České Pošty, hodnocení a navržení možných cest k jejímu vylepšení.

Popis

Klíčová slova

Czech Post, customer loyalty, client clustering, CRM, Česká pošta, zákaznická věrnost, segmentace

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By