Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Tomášková, Magdalena

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

This master thesis deals with speaking and peer feedback in lower-secondary English classes. The theoretical part introduces communicative competence that is more discussed through a construct of Second language speaking competence by Goh and Burns. The second chapter focuses on speaking tasks through which speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback generally and then a chapter about peer feedback, its conditions and advantages follow. The practical part consists of action research that focuses on the implementation of peer feedback into English lessons in one selected lower-secondary class.

Popis

Klíčová slova

komunikační kompetence, mluvní aktivity, zpětná vazba, vrstevnické hodnocení, implementace vrstevnického hodnocení, communicative competence, speaking tasks, feedback, peer feedback, implementation of peer feedback

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By