Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Speaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classes

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorČerná, Monika
dc.contributor.authorTomášková, Magdalena
dc.contributor.refereeZitková, Helena
dc.date.accepted2022-06-01
dc.date.accessioned2022-07-02T04:55:34Z
dc.date.available2022-07-02T04:55:34Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-03-29
dc.description.abstractThis master thesis deals with speaking and peer feedback in lower-secondary English classes. The theoretical part introduces communicative competence that is more discussed through a construct of Second language speaking competence by Goh and Burns. The second chapter focuses on speaking tasks through which speaking skills can be developed. Finally, it defines feedback generally and then a chapter about peer feedback, its conditions and advantages follow. The practical part consists of action research that focuses on the implementation of peer feedback into English lessons in one selected lower-secondary class.eng
dc.description.abstract-translatedTato diplomová práce se zabývá mluvními aktivitami a vrstevnickým hodnocení v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Teoretická část nejprve představuje komunikační kompetenci, která je více diskutována skrz konstrukt od Goh and Burns - Second language speaking competence. Druhá kapitola se zaměřuje na mluvní aktivity, které pomáhají rozvoji řečových dovedností. Na závěr definuje obecně pojem zpětná vazba a následuje kapitola o vrstevnickém hodnocení, jeho podmínkách a výhodách. Praktická část se skládá z akčního výzkumu, který se zaměřuje na implementaci vrstevnického hodnocení v hodinách anglického jazyka ve vybrané třídě na druhém stupni základní školy.cze
dc.description.defenceStudentks krátce představila svoji práci a odpověděla na otázky v posudcích. Její vystoupení bylo na odpovídající úrovni odborné i jazykové. Komise se přiklonila k hodnocení C.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format102 s.
dc.identifier.stag43575
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80015
dc.language.isoeng
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikační kompetencecze
dc.subjectmluvní aktivitycze
dc.subjectzpětná vazbacze
dc.subjectvrstevnické hodnocenícze
dc.subjectimplementace vrstevnického hodnocenícze
dc.subjectcommunicative competenceeng
dc.subjectspeaking taskseng
dc.subjectfeedbackeng
dc.subjectpeer feedbackeng
dc.subjectimplementation of peer feedbackeng
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství anglického jazykacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství anglického jazykacze
dc.titleSpeaking and Peer Feedback in Lower-Secondary English Classeseng
dc.title.alternativeMluvní aktivity a vrstevnické hodnocení v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školycze
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
TomaskovaM_SpeakingPeer_MC_2022.pdf
Velikost:
5.08 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
CernaM_Speaking_and_Peer_MT_2022.pdf
Velikost:
115.7 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
DP_Magdalena_Tomaskova.pdf
Velikost:
331.51 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce