Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
MARKETING V E-BUSINESS A SDÍLENÁ EKONOMIKA

Konferenční objektopen accesspeer-reviewedpostprint
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kudláčková, Nina
Chocholáč, Jan
Salava, Daniel

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Článek se zaměřuje na současné trendy v obchodování ve virtuálním prostředí a na možnosti a rizika, související s rozvojem moderních technologií, aplikací a platforem a jejich využití. Tento rozvoj s sebou nese změny v kupním chování uživatelů a vytváří tak svou vlastní, tzv. sdílenou ekonomiku s přesahem do různých odvětví, marketing nevyjímaje.

Popis

Klíčová slova

E-business, peer to peer komunikace, sdílená ekonomika, marketing, E-business, peer to peer communication, sharing economy, marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By