Publikace: Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Suchý, Jan
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou služeb poskytovaných zákazníkům, jako
součást hodnoty pro zákazníka. Práce popisuje samotnou hodnotu pro zákazníka,
vysvětluje tento pojem a přibližuje modely hodnoty pro zákazníka. Dále definuje
jednotlivé atributy hodnoty pro zákazníka a to přínosy a náklady vnímané zákazníkem.
Druhá část práce se věnuje službám, které tvoří hodnotu pro zákazníka, ty jsou rozděleny
podle časovému vztahu k prodeji na služby před prodejem, služby při prodeji a nakonec
služby po prodeji. Třetí část je složena z výzkumu služeb v Autostyl s.r.o..
Popis
Klíčová slova
Hodnota pro zákazníka, model hodnoty pro zákazníka, atributy hodnoty pro
zákazníka, služby, Customer value, customer value model, attributes of customer value, services