Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Suchý, Jan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá problematikou služeb poskytovaných zákazníkům, jako součást hodnoty pro zákazníka. Práce popisuje samotnou hodnotu pro zákazníka, vysvětluje tento pojem a přibližuje modely hodnoty pro zákazníka. Dále definuje jednotlivé atributy hodnoty pro zákazníka a to přínosy a náklady vnímané zákazníkem. Druhá část práce se věnuje službám, které tvoří hodnotu pro zákazníka, ty jsou rozděleny podle časovému vztahu k prodeji na služby před prodejem, služby při prodeji a nakonec služby po prodeji. Třetí část je složena z výzkumu služeb v Autostyl s.r.o..

Popis

Klíčová slova

Hodnota pro zákazníka, model hodnoty pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka, služby, Customer value, customer value model, attributes of customer value, services

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By