Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorEhlová, Zuzanacze
dc.contributor.authorSuchý, Jan
dc.date.accepted2012cze
dc.date.accessioned2012-09-14T04:42:06Z
dc.date.available2012-09-14T04:42:06Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou služeb poskytovaných zákazníkům, jako součást hodnoty pro zákazníka. Práce popisuje samotnou hodnotu pro zákazníka, vysvětluje tento pojem a přibližuje modely hodnoty pro zákazníka. Dále definuje jednotlivé atributy hodnoty pro zákazníka a to přínosy a náklady vnímané zákazníkem. Druhá část práce se věnuje službám, které tvoří hodnotu pro zákazníka, ty jsou rozděleny podle časovému vztahu k prodeji na služby před prodejem, služby při prodeji a nakonec služby po prodeji. Třetí část je složena z výzkumu služeb v Autostyl s.r.o..cze
dc.description.abstract-translatedBechelor?s work deals with customer service as part of customer value. The project describes the value for the customer, explains the concept of models and approaches to customer value. It also defines the various attributes of customer value and benefits and costs perceived by the customer. The second part describes services that create value for customers, they are split to time relating to the sale of services from sales, services sales, and finally after-sales service. The third part consists of research services Autostyl Ltd..eng
dc.description.defenceKolik zákazníků bylo osloveno v dotazníkovém šetření? Jakou technikou jste vybíral respondenty v autoservisech? Myslíte si, že výsledky výzkumu jsou reprezentativní? Při výzkumu jste se soustředil zejména na spokojenost zákazníků se službami samotnými. Proč jste nezahrnul do výzkumu i vliv dalších aspektů (např. image firmy, předprodejní služby), které máte popsané v teoretické části práce? Student otázky zodpověděl.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.formatcze
dc.format.extent818700 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signaturePráce dosud není ve studovně dostupnácze
dc.identifier.stag15396cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/47398
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectHodnota pro zákazníkacze
dc.subjectmodel hodnoty pro zákazníkacze
dc.subjectatributy hodnoty pro zákazníkacze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectCustomer valuecze
dc.subjectcustomer value modelcze
dc.subjectattributes of customer valuecze
dc.subjectservicescze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleSlužby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisucze
dc.title.alternativeServices provided to customers as part of the customer valueeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
EhlovaZ_SluzbyPoskytovane_JS_2011.pdf
Velikost:
28.21 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
SuchyJ_SluzbyPoskytovane_ZE_2012.pdf
Velikost:
799.51 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce