Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace ve firmě Šmídl s.r.o.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorGottwald, Dalibor
dc.contributor.authorMamiňák, Jan
dc.date.accepted2025-06-02
dc.date.accessioned2025-07-07T07:37:30Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-05-12
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou marketingová komunikace ve firmě Šmídl s.r.o. V úvodní teoretické části bude pojednáno o problematice marketingové komunikace. Následná část bude spočívat v analýze současného stavu marketingové komunikace směrem k potencionálním zákazníkům firmy Šmídl s.r.o. Na základě výsledků analýzy budou navržena opatření ke zlepšení marketingové komunikace směrem k potencionálním zákazníkům firmy Šmídl s.r.o.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the issue of marketing communication in the company Šmídl s.r.o. The introductory theoretical part focuses on the topic of marketing communication. The following section consists of an analysis of the current state of marketing communication aimed at potential customers of Šmídl s.r.o. Based on the results of this analysis, measures to improve marketing communication towards potential customers of Šmídl s.r.o. will be proposed.eng
dc.description.defenceProblematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.cze
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format52 s.
dc.identifier.stag51054
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/85220
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectprodejcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectsaleseng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management a marketingcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programTechnologie a management v dopravěcze
dc.titleMarketingová komunikace ve firmě Šmídl s.r.o.cze
dc.title.alternativeMarketing communication at Šmídl s.r.o.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MaminakJ_MarketingovaKomunikace_DG_2025.pdf
Velikost:
757.2 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
GottwaldD_MarketingovaKomunikace_JM_2025.pdf
Velikost:
144.71 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce