Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix vybraného podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Vyleťal, Tomáš

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového mixu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy k této problematice. Další část je zaměřena na představení společnosti HELUZ v. o. s. a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení.

Popis

Klíčová slova

Marketingový mix, cena, produkt, distribuce, marketingová komunikace, Marketing mix, price, product, place, promotion

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By