Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix vybraného podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřinacze
dc.contributor.authorVyleťal, Tomáš
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:15:49Z
dc.date.available2014-06-19T10:15:49Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového mixu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy k této problematice. Další část je zaměřena na představení společnosti HELUZ v. o. s. a analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Na základě analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení.cze
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with an analysis of the marketing mix. Basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused both on the introduction of HELUZ v. o. s. company and the analysis of particular tools of the marketing mix. Based on analyses suggestions for improvement are recommended there.eng
dc.description.defenceStudent seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byla analýza vybrané organizace a navržení marketingového mixu. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce : 1. Jaký návrh na zlepšení marketingového mixu považujete za nejvýznamnější z~hlediska vyšší konkurenceschopnosti společnosti HELUZ cihlářský průmysl, v.o.s. ? 2. Jaké možnosti mají podniky pro měření efektivity změn nástrojů marketingového mixu?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format62 s., 4 s. přílohcze
dc.format.extent1806814 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30216cze
dc.identifier.stag22036cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/56036
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectMarketing mixcze
dc.subjectpricecze
dc.subjectproductcze
dc.subjectplacecze
dc.subjectpromotioncze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový mix vybraného podnikucze
dc.title.alternativeMarketing mix for a specific companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_ProvedeniAnalyzy_TV_2014.pdf
Velikost:
159.03 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
VyletalT_MarketingovyMix_KK_2014.pdf
Velikost:
1.72 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce